Cultuur – Aangetekend Mailen

In onze cultuur ligt het succes achter Aangetekend Mailen verscholen. In 2011 begonnen twee ondernemers met het idee om de postbode te automatiseren en traden zodoende met een niet bestaande dienst in een niet bestaande markt. Nu een aantal jaren later zijn wij een van de 9 Nederlandse EU Qualified Trust Service Providers. Een status die je alleen maar bereikt met de juiste mensen om je heen en de juiste spirit en omdat binnen een groeiende organisatie vol te kunnen houden hebben wij zo onze eigen ‘gedragsregels’ die de cultuur van Aangetekend Mailen vormt en welke wij graag met jullie delen.  

Aangetekend Mailem
  • Wij geloven in de kracht van eenvoud. In een groeiende organisatie bestaat het gevaar dat zaken al snel complex worden gemaakt met allerlei processen, controle mechanismes, meetings, powerpoints, etc. Juist daar willen wij voor waken om snel te kunnen groeien maar het ook voor de klant eenvoudig te houden. Zoals Johan Cruyff zou zeggen ‘simpel is het moeilijkst’ proberen wij bij alles wat doen het zo eenvoudig mogelijk te houden
  • Wij houden niet vast aan hoe het was maar durven te vernieuwen.  Hoe makkelijk het ook lijkt om af en toe even stil te staan bij hoe het was proberen wij continue te verbeteren en veranderingen door te voeren, in de dienst, organisatie, individueel, maar ook bij onze partners. Alleen op die manier kunnen wij snel anticiperen op veranderingen en relevant blijven.
  • Wij zijn eerlijk en direct zonder onbeleefd te zijn. Het is niet altijd leuk om direct te zeggen waar het op staat maar het helpt enorm om miscommunicatie te voorkomen en de lijnen kort te houden. Zo mag iedereen direct uitspreken wat die wilt en denkt met als doel een gezamenlijk een stap verder te komen
  • Ons team is sterker dan EGO. Je hebt niets aan individueel talent als er geen team achter staat. Omdat ego’s en egoïsme ons niet gaan helpen naar het doel om de ‘Digitale Postbode van Europa te worden’ accepteren wij het ook niet. Wij doen het samen of wij doen het niet, dat geldt voor de mensen in ons team maar ook in de samenwerking met partners;
  • Wij voelen ons verantwoordelijk voor alles wat je ons toevertrouwd. Of het nu gaat om de informatie die per aangetekende mail wordt verzonden, een persoonlijke kwestie of anders wij gaan er strikt vertrouwelijk mee om en eisen dit ook van alle partners uit de keten.
  • Bij elke volgende klant zijn wij nog beter. Geen klanttraject is hetzelfde en daar leren wij continue van om het bij iedere volgende case nog net iets beter te doen.